Strands212 Posted November 2, 2017 Posted November 2, 2017 Hei. Sliter litt med venstre lykt på min s212.. Byttet pærer i sommer da den ene tok kvelden, så begynte venstre side å jukse. (altså starter bare nå og da) så jeg bestilte ny ballast. Nå er den byttet og den holder på akkurat likedan, i tillegg er det nå bare høyre lykt som det er langlys i.. Dette skjønner jeg da jeg ikke får lest av feilkode. Får bare opp at det ikke er kontakt med vestre lykt.. Hjelp Martin Sent fra min F8331 via Tapatalk Quote
Odin E Posted November 8, 2017 Posted November 8, 2017 Har du prøvd å byttet om på styreenhetene til lyktene, altså fra høyre til venstre og motsatt? Du kan prøve dette for å teste om de er ok, hvis problemet også bytter side så kan det være styringene som ikke er helt gode. (boksen som sitter under lykta, er det den du kaller ballast kanskje?) Hadde nesten samme problem på en 212 i familien. Byttet pære uten hell.., der var det en av disse "styringsboksene" som hadde streika. Byttet om på de og da ble det mørkt på den andre sia, fikk tak i ny, ble ok. Sent fra min G3112 via Tapatalk Quote
Simen Malerbakken Posted November 8, 2017 Posted November 8, 2017 Husk på at det er utvidet garanti på lyktene, det gjelder neppe styreenhetene men du kan jo høre med forhandleren din. Quote
Strands212 Posted November 14, 2017 Author Posted November 14, 2017 Har du prøvd å byttet om på styreenhetene til lyktene, altså fra høyre til venstre og motsatt? Du kan prøve dette for å teste om de er ok, hvis problemet også bytter side så kan det være styringene som ikke er helt gode. (boksen som sitter under lykta, er det den du kaller ballast kanskje?) Hadde nesten samme problem på en 212 i familien. Byttet pære uten hell.., der var det en av disse "styringsboksene" som hadde streika. Byttet om på de og da ble det mørkt på den andre sia, fikk tak i ny, ble ok. Sent fra min G3112 via Tapatalk Hei. Ja det er styreenhetene jeg menerhar forsøkt å bytte som du sier og problemet flytter seg, men dette er med den nye styreenheten. Har nå funnet ut at de må kodes med scn for å starte opp Sent fra min F8331 via Tapatalk Quote
Strands212 Posted November 14, 2017 Author Posted November 14, 2017 Husk på at det er utvidet garanti på lyktene, det gjelder neppe styreenhetene men du kan jo høre med forhandleren din. Heihva vil utvidet garanti si? Har hørt nå at styreenhet må kodes inn med scn for å starte opp igjen? Sent fra min F8331 via Tapatalk Quote
Recommended Posts