RobertKS Posted October 29, 2017 Posted October 29, 2017 Å neste legge ut litt bilder eg og. Bilen er verken ny for meg eller i alder, men en 2007 modell som eg kjøpte i våres. Bilen har tidligere hatt fartstid her på foraet, da med annen eier (Jon Olav?) Godt holdt bil med rett mye utstyr og en deilig motor. Hadde fortjent syvtrinns kasse, men sånn er det. Bilen har fått litt mods, bl.a en del ting som min samboer mener eg er for gammel til, men så har vi da og en Avensis vi skal kompensere for og 😝 Som man ser på bilder er det mørke ruter, felger og senk som er kommet på av utseende. 30mm H&R var det eneste reele alternativet til 4 matic i kombinasjon med ett justerbart stag for luften bak. Felger av den billigere sorten fra Dekk24, men service og leveringstid var i en særklasse. DAB er innmontert av merket Paser MediaDAB. Denne fungerer, men har noen sykdommer. Retrogarasjen som har solgt den til meg har sikkert gått lei meg og sluttet å svare på mine henvendelser. Deilig. Har ikke så mye bilder innenfra, men den er helsort med fullelektriske seter med memory på begge sider, varme i baksete, el ratt, luke, stpr Command osv osv. Fra annonse: Senere utvikling : Quote
Aleks Posted October 29, 2017 Posted October 29, 2017 Flott bil Rodert senking er perfekt den kler bilen . Husk du blir ikke for gammel Quote
CHARLIE Posted October 29, 2017 Posted October 29, 2017 Bilen så kjempefin ut både før og etter, men jeg må innrømme at bilen ble MYYYYYE finere etter at du fikk senket den og satt på felger. Tusen takk for at du fjernet skvettlappene bak i samme slengen Quote
RobertKS Posted October 29, 2017 Author Posted October 29, 2017 Takker for det. Må innrømme eg ikkje har fjernet skvettlappen, men bilen ble noe lavere på vei ned enn opp på bukkene, så den hektet 😆 Må nok (desverre?) på igjen. Ihvertfall på vinterstid. Quote
Recommended Posts