Jump to content

RobertKS "nye" S211 280CDi 4matic


RobertKS

Recommended Posts

Å neste legge ut litt bilder eg og.

 

Bilen er verken ny for meg eller i alder, men en 2007 modell som eg kjøpte i våres. Bilen har tidligere hatt fartstid her på foraet, da med annen eier (Jon Olav?)

 

Godt holdt bil med rett mye utstyr og en deilig motor. Hadde fortjent syvtrinns kasse, men sånn er det.

Bilen har fått litt mods, bl.a en del ting som min samboer mener eg er for gammel til, men så har vi da og en Avensis vi skal kompensere for og 😝

 

Som man ser på bilder er det mørke ruter, felger og senk som er kommet på av utseende.

30mm H&R var det eneste reele alternativet til 4 matic i kombinasjon med ett justerbart stag for luften bak. Felger av den billigere sorten fra Dekk24, men service og leveringstid var i en særklasse.

 

DAB er innmontert av merket Paser MediaDAB. Denne fungerer, men har noen sykdommer. Retrogarasjen som har solgt den til meg har sikkert gått lei meg og sluttet å svare på mine henvendelser. Deilig.

 

Har ikke så mye bilder innenfra, men den er helsort med fullelektriske seter med memory på begge sider, varme i baksete, el ratt, luke, stpr Command osv osv.

 

Fra annonse:

 

5f99b94ad975ebb94ae99ed7e7dda1c5.png

 

Senere utvikling :

 

846595666db47d5f22981f1e39515ec6.png

49b5163e6770b6b6c6a23f8c33262f18.png

e76564d00a7a5dd5beb879aa0ca8f26c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...