Jonas94 Posted October 29, 2017 Posted October 29, 2017 Bil: Mercedes Benz s210 Årsmodell: 1997modell Chassi nr: WDB2102371A344813 KM-stand: 301962 Girkasse: 722.6 5-trinns automatkasse Motor: Bensin 2,3liter M111 150hk (ettermontert turbo) Bilen selges i deler grunnet ikke gikk gjennom sist EU-kontroll. Hovedsakelig rust som var årsaken, pluss litt ekstra. Bilen har ettermontert xenon originallykter. Byttet den såkalte "conductor" plata(også kalt styreplata) i girkassen, ble byttet olje og trykkfjær i girkassen samtidlig. Solenoidene ble kontrollert samtidlig og hadde riktig verdier. Ble tatt kompressionstest av motor april 2016 med følgende resultat: Syl1 Tørr - 13,3Bar Våt - 13,8Bar Syl2 Tørr - 13,2Bar Våt - 13,8Bar Syl3 Tørr - 13,5Bar Våt - 13,5Bar Syl4 Tørr - 13,2Bar Våt - 13,3Bar Utenom dette så er det tatt service ved faste intervaler samt gjort det som hadde kommet opp på EU-kontroll. Men denne gangen ble det for mye rust til å koste på den. Priser på deler blir vi enige om Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.