OleArneS Posted October 29, 2017 Posted October 29, 2017 MBE stiller opp med knallflott stand og flotte biler.. Var der på Lørdag og trodde jeg var tidlig ute (ca 0920), men ble sittende i 45 min kø.. Andre etter meg satt i opp til 1,5 t i kø, hørte jeg... Så med andre ord veldig mange tokk seg en tur på Showet Lørdag.. Se Bildegalleriet under her ; https://ole-arne.smugmug.com/Bil-Treff-Div/Oslo-Motorshow-2017/ mvh Ole Arne Quote
ClasT Posted October 29, 2017 Posted October 29, 2017 Flotte bilder!! Joda..kom kl 11.15 og stod 1.5 timer i kø for å få parkert 😊 Quote
Tore ML Posted October 29, 2017 Posted October 29, 2017 Flotte bilder var ikke tilstede men bildene ga en flott oversikt Takk Quote
OleArneS Posted October 29, 2017 Author Posted October 29, 2017 Takker så mye folkens... Må bare få rette en stor takk til de i klubben som stilte opp allerede på onsdagen med og ordne MBE standen, samt og være der fra tidlig om morgen til kveld hele helgen, bare ett ord og si fantastisk .. Tror også det ble vervet en del nye medlemmer i løpet av dagene, kjempe honør til det også... Quote
FrodeS Posted October 31, 2017 Posted October 31, 2017 Takker så mye folkens... Må bare få rette en stor takk til de i klubben som stilte opp allerede på onsdagen med og ordne MBE standen, samt og være der fra tidlig om morgen til kveld hele helgen, bare ett ord og si fantastisk .. Tror også det ble vervet en del nye medlemmer i løpet av dagene, kjempe honør til det også... Takk for fine bilder. Jeg var bare med noen timer på lørdagen. Som du sier, så er det bare å bøye seg i hatten for de som har stått på og gjennomført. Jeg har vært med noen ganger tidligere, og vet det ligger mye jobb bak. Quote
Recommended Posts