Jump to content

Bildegalleri fra Oslo Motorshow 2017


OleArneS

Recommended Posts

MBE stiller opp med knallflott stand og flotte biler..  Var der på Lørdag og trodde jeg var tidlig ute (ca 0920), men ble sittende i 45 min kø..

Andre etter meg satt i opp til 1,5 t i kø, hørte jeg...

Så med andre ord veldig mange tokk seg en tur på Showet Lørdag..  Se Bildegalleriet under her ;

 

https://ole-arne.smugmug.com/Bil-Treff-Div/Oslo-Motorshow-2017/

 

mvh

Ole Arne

Link to comment
Share on other sites

Takker så mye folkens...  Må bare få rette en stor takk til de i klubben som stilte opp allerede på onsdagen med og ordne MBE standen, samt og være der fra tidlig om morgen til kveld hele helgen, bare ett ord og si fantastisk ..  :D 

Tror også det ble vervet en del nye medlemmer i løpet av dagene, kjempe honør til det også...

Link to comment
Share on other sites

Takker så mye folkens...  Må bare få rette en stor takk til de i klubben som stilte opp allerede på onsdagen med og ordne MBE standen, samt og være der fra tidlig om morgen til kveld hele helgen, bare ett ord og si fantastisk ..  :D 

Tror også det ble vervet en del nye medlemmer i løpet av dagene, kjempe honør til det også...

 

Takk for fine bilder.

 

Jeg var bare med noen timer på lørdagen. Som du sier, så er det bare å bøye seg i hatten for de som har stått på og gjennomført. Jeg har vært med noen ganger tidligere, og vet det ligger mye jobb bak.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...