MortenE Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Fant en rasende festlig reklameskilt på storsenteret på jessheim! Fikk ik lov å kjøpe den...... M.
Olav Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Og hun som for alvor gjorde slike reklameplakater kjent er ikke lengre blant oss. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168480
MortenE Posted February 8, 2007 Author Posted February 8, 2007 ja, såg d! Tragisk! Tror eg har en sånn reklameskilt med henne liggende en plass... M.
Alexander Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Jeg var 1 mm fra å slette denne tråden for jeg var 100% sikker på at det var spam.
Olav Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Jeg var 1 mm fra å slette denne tråden for jeg var 100% sikker på at det var spam.
TEH Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Jeg var 1 mm fra å slette denne tråden for jeg var 100% sikker på at det var spam. Og jeg satt og lurte på hvorfor ikke denne "spam" tråden ikke ble slettet Anna N. Smith er død. Huff, nei nå ble jeg lei meg gitt. Lurer på om jeg ikke skal dedikere min neste fjært til hennes minne
Geggi Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Jeg var 1 mm fra å slette denne tråden for jeg var 100% sikker på at det var spam. Og jeg satt og lurte på hvorfor ikke denne "spam" tråden ikke ble slettet Anna N. Smith er død. Huff, nei nå ble jeg lei meg gitt. Lurer på om jeg ikke skal dedikere min neste fjært til hennes minne :shock:
TEH Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Jeg var 1 mm fra å slette denne tråden for jeg var 100% sikker på at det var spam. Og jeg satt og lurte på hvorfor ikke denne "spam" tråden ikke ble slettet Anna N. Smith er død. Huff, nei nå ble jeg lei meg gitt. Lurer på om jeg ikke skal dedikere min neste fjært til hennes minne :shock: Ble du sjokkert Geggi Synes det blåses vel opp i media. Skulle tro hun var en av vår tids store heltinner. Noe jeg ikke synes. Var ikke noe annet enn en tøytete golddigger...
Olav Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Jeg var 1 mm fra å slette denne tråden for jeg var 100% sikker på at det var spam. Og jeg satt og lurte på hvorfor ikke denne "spam" tråden ikke ble slettet Anna N. Smith er død. Huff, nei nå ble jeg lei meg gitt. Lurer på om jeg ikke skal dedikere min neste fjært til hennes minne :shock: Ble du sjokkert Geggi Synes det blåses vel opp i media. Skulle tro hun var en av vår tids store heltinner. Noe jeg ikke synes. Var ikke noe annet enn en tøytete golddigger... Nå må du ikke skjære hele dama over en kam da. Var vel "Boobs" det var snakk om her. Og det er vel det vi husker henne for også.
MortenE Posted February 9, 2007 Author Posted February 9, 2007 Skulle tro hun var en av vår tids store heltinner. Når det gjelder boobs, så var hu definitivt en av de store heltinnene! En trist dag.. M.
Thomas Madsen Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Boobs, ik booty.... M. Hehehe desverre har hu hatt flere ugly moments enn hva man skulle håpe på men...
Sven Håkon Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Morten; Jeg gikk forbi en Lindex i dag, og der hadde de også en diger sort plakat med hvit tekst (samme innhold), dog uten den skjemmende rabattinfoen..
Sven Håkon Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Jeg var på jobb......pluss at den stod i et utstillingsvindu....
Geggi Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Å ja, men ellers.....? Regner med at en stk paparazzi er happy om dagen for denne snutten http://www.liveleak.com/view?i=726f2c9700 Er visst verdt en halv million dollars.....
Guest 2271 Posted February 10, 2007 Posted February 10, 2007 Hehe, jada, en lekker skapning Du skulle ikke se på bakdelen(e) med henne, det var FORdelene!!!
LadyBenz_ Posted February 11, 2007 Posted February 11, 2007 Dame med litt former.....,hva er så gæli med det...? Man skal ikke snakke stygt om de døde sier man..
FrodeS Posted February 12, 2007 Posted February 12, 2007 Dame med litt former.....,hva er så gæli med det...? Man skal ikke snakke stygt om de døde sier man.. Litt er bra. En del kan også være bra. Mye er ikke bra. En viss respekt for døde er veldig bra!
Hauk Posted February 12, 2007 Posted February 12, 2007 Enig! Snakke tull om døde personer er nå respektløs, da. Men å snakke om døde personers former er vel litt spesielt, eller? En slags fili?
TEH Posted February 12, 2007 Posted February 12, 2007 Du store min Får be en stille bønn i kveld så kanskje jeg ungår helvete da Har tydligvis gått klipp av noe når det gjelder dem dama. Jeg lyser fred over hennes minne...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now