Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg var 1 mm fra å slette denne tråden for jeg var 100% sikker på at det var spam.

Og jeg satt og lurte på hvorfor ikke denne "spam" tråden ikke ble slettet :lol:

Anna N. Smith er død. Huff, nei nå ble jeg lei meg gitt. Lurer på om jeg ikke skal dedikere min neste fjært til hennes minne :?

Posted

Jeg var 1 mm fra å slette denne tråden for jeg var 100% sikker på at det var spam.

Anna N. Smith er død. Huff, nei nå ble jeg lei meg gitt. Lurer på om jeg ikke skal dedikere min neste fjært til hennes minne :?

:shock: :shock: :shock:

Posted

Ble du sjokkert Geggi :lol:

Synes det blåses vel opp i media. Skulle tro hun var en av vår tids store heltinner. Noe jeg ikke synes. Var ikke noe annet enn en tøytete golddigger...

Posted

Ble du sjokkert Geggi :lol:

Synes det blåses vel opp i media. Skulle tro hun var en av vår tids store heltinner. Noe jeg ikke synes. Var ikke noe annet enn en tøytete golddigger...

Nå må du ikke skjære hele dama over en kam da. Var vel "Boobs" det var snakk om her.

Og det er vel det vi husker henne for også. :D

Posted

Skulle tro hun var en av vår tids store heltinner.

Når det gjelder boobs, så var hu definitivt en av de store heltinnene! En trist dag..

M.

Posted

Hehe, jada, en lekker skapning

anna_nicole88294389_400.jpg

Du skulle ikke se på bakdelen(e) med henne, det var FORdelene!!!  :lol:  8)

Posted

Dame med litt former.....,hva er så gæli med det...?

Man skal ikke snakke stygt om de døde sier man..

Litt er bra. En del kan også være bra. Mye er ikke bra.

En viss respekt for døde er veldig bra!

Posted

Enig!

Snakke tull om døde personer er nå respektløs, da. Men å snakke om døde personers former er vel litt spesielt, eller? En slags fili?

Posted

Du store min :shock:

Får be en stille bønn i kveld så kanskje jeg ungår helvete da :?

Har tydligvis gått klipp av noe når det gjelder dem dama. Jeg lyser fred over hennes minne...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...