Lord Greystoke Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Må bytte sommerdekk på bilen, og lurer på om noen har anbefalinger på type dekk til min 280 CE fra 1977, og kanskje tips på hvor de bør kjøpes? Kun sommerdekk det er snakk om, da bilen står inne om vinteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Herregud for en nydelig bil! Er det disse 14" felgene du skal ha dem på, eller er det andre 15"? Jeg kan anbefale Michelin dekk. Dem jeg fikk tak på er utrolig støyfattige. Men det er helt sikkert mange andre også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Greystoke Posted October 25, 2017 Author Share Posted October 25, 2017 Ja, det er til disse 14". Støysvake dekk høres fint ut! Var det en bestemt type Michelin? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Jeg kan sjekke hva jeg har Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Michelin er knallbra, men på denne bilen ville jeg gått for Vredestein Sprint Classic. Dette er helt nye dekk med dagens kvalifikasjoner, men gårsdagens utseende. Dessuten leveres de i riktige dimensjoner til gamle biler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Greystoke Posted October 26, 2017 Author Share Posted October 26, 2017 Takker for innspill. Vet dere tilfeldigvis om et bra sted i Oslo som selger og monterer dekk? LG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Fint Charlie! Takk for tipset! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Greystoke Posted October 26, 2017 Author Share Posted October 26, 2017 Et spørsmål til: Hvilken dekkdimensjon er riktig for min bil? På NAF står det 195/70RX45 U, mens på nettet kommer det opp forslag som 195/80R14 88H. Vet dere hva jeg skal ha? Det er 14' felger på. LG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted November 5, 2017 Share Posted November 5, 2017 Fint Charlie! Takk for tipset! Bare hyggelig Disse dekkene er det nok INGEN som har liggende på lager, men alle som selger Vredestein kan bestille dem. Beregn litt leveringstid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harald Posted November 6, 2017 Share Posted November 6, 2017 Et spørsmål til: Hvilken dekkdimensjon er riktig for min bil? På NAF står det 195/70RX45 U, mens på nettet kommer det opp forslag som 195/80R14 88H. Vet dere hva jeg skal ha? Det er 14' felger på. LG Standard dekkdimensjon på din bil er 195/70R14. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts