Jump to content

Bildegalleri fra Visninger, demo av nybil hos BOS, Rud i Bærum To 19/10 - 2017


OleArneS

Recommended Posts

MBE Vestre Viken innviterte til besøk hos BOS Rud i Bærum,

og heldigvis passet sånn at jeg fikk tatt meg en tur...

Mange oppmøtte fra både MBE og MBKN, der vi fikk både kaffe, pølser og leskedrikk...

Masser av stjerne-prat og flott at kunskapsrike Tore Andreas Verløy bidro med mye teknisk info om bilene vi så på..

Se bildegalleriet fra besøket ved og trykke på lenken under her;

 

https://ole-arne.smugmug.com/Bil-Treff/MB-Entusiastklubb-Bes%C3%B8k-hos-BOS-Rud-i-B%C3%A6rum/i-PjqtxFP

 

mvh

Ole Arne

Link to comment
Share on other sites

Usikker på det med R6 as... Liksom...det er en S klasse til over millionen....R6 er litt... vet ikke..

 

Holder masse dette for den som har nok penger;

S 400d 4MATIC med 340 hk (250 kW) og 700 Nm dreiemoment, og med den nye inline-six (rekke) dieselmotor  :)

 

Link to comment
Share on other sites

Som sagt... R6 sine ytelser funker jo knall...og det nye miljøhysteriet gjør sitt til at man ikke kan ha svære monster motorer lenger....slik som den nye 560.... :P

 

Joda....  miljøhysteriet gjør til at det bare blir dyrere og ha store motorer(fosil), med økte bompenger og rushtidsavgifter (byer) + importavgift...  Uansett tror jeg mange som har penger, og entusiaster fortsatt vil kjøpe drømme bilen sin... :)

De fleste vil nok gå for to biler, en som er billig i drift - for daglig drift, og en man tar vare på - som brukes til nytelse :)

 

Facelift S er kongen av sitt segment. 👌👍

 

Helt enig ClasT, helt Konge  :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...