Jump to content

Cruising til Lillehammer - Lørdag 16. september


Frode Sørensen

Recommended Posts

Lokallagene Innlandet og Gudbrandsdalen arrangerer Utstillingstreff hos Bertel O. Steen på Lillehammer lørdag 16. september.

 

Vi i Lokallag Oslo forsøker å få til felles kjøring oppover til Lillehammer. Dette blir ikke en "straka vegen" tur oppover E6, men en tur med litt mer svinger og opplevelser gjennom Eidsvoll og Toten-kommunene før vi tar utpå E6 igjen på Biri og kjører til Lillehammer.

 

Vi satser på å møtes på parkeringsplassen ved Circle-K / McDonalds ved E6 på Furuset i Oslo kl 0800.

 

Underveis gjør kolonnen en stopp på Shell på Skedsmovollen for å plukke opp de som vil være med oss derfra før vi gjør en ny stopp ved Plantasjen på Jessheim. Deretter går ferden utenfor bomstasjonene, med unntak av den nye på RV33 i Østre Toten, den kommer vi oss ikke rundt. :)

 

Det hadde vært veldig fint om de av dere som ønsker å være med gir beskjed om dette her på forumet, på Facebook, på PM eller SMS.

 

Oppsummert:

Hva: Felles cruising til Lillehammer for Utstillingstreff hos BOS Lillehammer

Oppmøte: Furuset, Skedsmovollen og Jessheim

Dato: 16. september 2017

Tid: Fra kl 0800

 

Ansvarlig for kolonnekjøringen er Jonas Ledal, 90549872.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at det på Facebook er noen som har meldt fra om at de er interessert. Er det noen som leser dette her på forumet og som har tenkt å være med på tur til Lillehammer? :)

 

Har registrert meg i gruppene på "fjesern", og blir med... :) 

Venter på plantasjen Jessheim, da jeg må levere madamen på flyplassen først  :D

 

mvh

Ole Arne

Link to comment
Share on other sites

 

Har registrert meg i gruppene på "fjesern", og blir med... :) 

Venter på plantasjen Jessheim, da jeg må levere madamen på flyplassen først  :D

 

mvh

Ole Arne

 

Det er fine greier Ole Arne. Jeg kan også melde om at jeg har fått melding fra Jon Arne om at han også blir med på turen.

 

Hvis det er noen fra Vestregionen som skal oppover så hadde det vært fint om de kunne lagt inn en melding om det her i tråden, så kan vi sikkert kjøre sammen oppover.. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...