Guest Kristian T Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Esp, abs og park lampene begynte å lyse i dashbordet når jeg var ute å kjørte tidligere idag uten at jeg hadde gjort noen ting. I skjermen stod det "kontakt verksted". Så jeg skrudde av og på motoren, alt bra igjen. Noen som vet hva dette kan skyldes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Kan være en teknisk feil som rettet seg selv i det du tok tenningen. Men det kan gjerne være bremselysbryteren som er gåen (1400,- m/arb. omtrent) - men da ville den gjerne fortsatt å lyse!? Batteriet? Svak spenning kan gjøre at ATS/ABS kobler seg ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Esp' date=' abs og park lampene begynte å lyse i dashbordet når jeg var ute å kjørte tidligere idag uten at jeg hadde gjort noen ting. I skjermen stod det "kontakt verksted". Så jeg skrudde av og på motoren, alt bra igjen. Noen som vet hva dette kan skyldes?[/quote'] Søk, og du vil finne Ofte lav ladespenning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristian T Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Har vell nå fått inntrykk av at det er bremselysbryteren. Noen som har forslag til hvor jeg kan sende bilen for å fikse dette i Oslo og omegn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Løren Autoservice i Lørenvangen, Oslo. De byttet min mens jeg ventet og betalte 800 kroner for fornøyelsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest E320 CDI Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Fine priser i Oslo og omegn... Betalte 400 hos Bertel i Skien..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts