Thomas Madsen Posted February 3, 2007 Posted February 3, 2007 Noen som har noen gode bilder, evnt mål av bilen innvendig ?? Driver å vurderer enn A Klasse som bil #2, men vi trenger å få med barnevogn.. Vogna er ikke så stor, understellet kan brettes i 2, osvosv.... Hadde vært greit å vite lissom....
Roger H. Posted February 4, 2007 Posted February 4, 2007 Jeg skal ut å banke litt på garasjen, tar med metermål og sjekker litt på konas... Skal ha inn barnevogn jeg også, om 2 mndr.. :D
Roger H. Posted February 4, 2007 Posted February 4, 2007 Konas -98 A Klasse har følgende mål i bagasjerom; Fra seterygg og bak til dør, med sete i fremste pos. ca 60cm+, med sete i bakrestilling, ca 50cm, Bredden er på 100cm+.. Konas bil har noen kjekke "barneseter" integrert i baksetene, ei pute som kan løftes opp, se etter dem når du ser på bilen...
Thomas Madsen Posted February 4, 2007 Author Posted February 4, 2007 Konas -98 A Klasse har følgende mål i bagasjerom; Fra seterygg og bak til dør, med sete i fremste pos. ca 60cm+, med sete i bakrestilling, ca 50cm, Bredden er på 100cm+.. Konas bil har noen kjekke "barneseter" integrert i baksetene, ei pute som kan løftes opp, se etter dem når du ser på bilen... Takker for info, vi tar med alt vi når vi evnt skal ut å se, nå har dama prøvd en golf stv... og falt pladask desverre
FrodeS Posted February 4, 2007 Posted February 4, 2007 Konas -98 A Klasse har følgende mål i bagasjerom; Fra seterygg og bak til dør, med sete i fremste pos. ca 60cm+, med sete i bakrestilling, ca 50cm, Bredden er på 100cm+.. Konas bil har noen kjekke "barneseter" integrert i baksetene, ei pute som kan løftes opp, se etter dem når du ser på bilen... Takker for info, vi tar med alt vi når vi evnt skal ut å se, nå har dama prøvd en golf stv... og falt pladask desverre Samma det vel, så lenge du får kjøre din?
Thomas Madsen Posted February 4, 2007 Author Posted February 4, 2007 Konas -98 A Klasse har følgende mål i bagasjerom; Fra seterygg og bak til dør, med sete i fremste pos. ca 60cm+, med sete i bakrestilling, ca 50cm, Bredden er på 100cm+.. Konas bil har noen kjekke "barneseter" integrert i baksetene, ei pute som kan løftes opp, se etter dem når du ser på bilen... Takker for info, vi tar med alt vi når vi evnt skal ut å se, nå har dama prøvd en golf stv... og falt pladask desverre Samma det vel, så lenge du får kjøre din? Joa, sånn sett så driter jeg i det, men har aldri vært kjempehappy i vw, men er da ihvertfall fra riktig land... imotsenting til hyundai'n hun akkurat har solgt/driver og selger...
FrodeS Posted February 4, 2007 Posted February 4, 2007 Konas -98 A Klasse har følgende mål i bagasjerom; Fra seterygg og bak til dør, med sete i fremste pos. ca 60cm+, med sete i bakrestilling, ca 50cm, Bredden er på 100cm+.. Konas bil har noen kjekke "barneseter" integrert i baksetene, ei pute som kan løftes opp, se etter dem når du ser på bilen... Takker for info, vi tar med alt vi når vi evnt skal ut å se, nå har dama prøvd en golf stv... og falt pladask desverre Samma det vel, så lenge du får kjøre din? Joa, sånn sett så driter jeg i det, men har aldri vært kjempehappy i vw, men er da ihvertfall fra riktig land... imotsenting til hyundai'n hun akkurat har solgt/driver og selger... Fortell at blir det noe tull, så får hu fikse det sjæl.
Frode Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Du går helt feil frem Mr. online...!!!! Alltid prøv en Mercedes først, da er 99% av tilfellene saken avgjort på forhånd, prøv å lirke inn en A eller B -klasse og du vil se at Golfen får et kort liv....tro meg, jeg har gjort det samme og vi har A-klasse nå....
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now