Jump to content

Onsdagstreff - Cruising til Tyrigrava


Frode Sørensen

Recommended Posts

På onsdag 9. august prøver vi oss på en felles cruisetur til Tyrigrava.

 

På Tyrigrava kan den som vil det ta seg en matbit, kaffekopp eller bare kose seg med sosialt samvær. :)

 

Oppmøte blir som følger:

- kl 1730 ved Plantasjen ved Jessheim Nord krysset på E6

- kl 1800 ved bensinstasjonen på Ensjø, rett ved rundkjøringen etter avkjøring fra E6

 

Vi kjører i samlet tropp fra Jessheim, innom Ensjø for å få med oss gruppen derfra og så finner vi veien til Gamle Mosseveien utover mot Svartskog og Tyrigrava.

 

Ansvarlig for oppmøte og avreise fra hhv Jessheim og Oslo blir annonsert i god tid før neste onsdag.

Link to comment
Share on other sites

Frode, jeg vet ikke hvem som arrangerte amcartreffet sist, men jeg hadde inntrykk av at det var en fast møtekveld enten i uka eller en fast dag i måneden. Kanskje de på kafeen på Grava vet noe? Eller kanskje Cars&Coffee?

Det er jo også en butikk som selger Mustang-deler der, kanskje de vet? (jeg skriver dette etter stengetid, ellers kunne jeg ha ringt dem sjøl!)

http://www.ponyparts.no/index2.html Tlf: 6680 8014

 

Jeg er i Drøbak for tiden, og har omsorgen for en gammal mor, men jeg skal forsøke å komme innom en tur hvis jeg får fri...  :?

 

Med vennlig hilsen, Olaf

Link to comment
Share on other sites

Vi var faktisk 6 biler og 8 deltakere som møtte opp til cruising i det været som vi ble servert i dag, det er slettes ikke ille synes vi. :)

 

Etter mye køkjøring utover mosseveien kom vi oss endelig fram til Grava. Det tok litt lengre tid for enkelte som fant ut at det var kulere å kjøre en litt lengre tur. :)

 

Når vi fikk parkert på Grava så var det stengt, så vi valgte å kjøre videre til gatekjøkkenet ved Hjulet, der fikk vi kjøpt det vi ønsket og satt under tak mens det lynte, tordnet og regnet rundt oss, men det ble trivelig uansett.

 

Her er et par bilder fra treffet:

Samling på Tyrigrava før videre tur langs Gjersjøen til Hjulet:

27d0eba16bb0ade88996504586b7f9b8.jpg

En fin gruppe biler og folk samlet ved Hjulet:

4c3e1c5a9a9c6ef12d585c1f98abaf15.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...