Guest joakim Posted February 1, 2007 Posted February 1, 2007 hei!mamma sin 98/99c180 w202 kobler ut abs og asr.så jeg sendte den på diagnose,og det viste seg det var venstre foran abs føler.. så jeg dro og kjøpte ny på motor-trade, da jeg starta opp bilen på motor trade så kobla alt seg inn igjen og funket helt flawless.så kom jeg hjem og slokka bilen og stara den opp igjen fuka det ikke lenger? regner med det er lednings brudd eller dårlig kontakt. men fulgte ledning fra venstre foran inn til "hjernene" og alt ser bra ut.hva kan det være? seff litt vanskelig å følge kabelen helt inn til hjernene for det er helvetes trangt med styre snekke osv som er i veien men trur ikke det er noe med det å gjøre..- hva kan det være??
Guest Gjest Posted February 1, 2007 Posted February 1, 2007 Hadde du bytta føleren eller bare kjøpt den? Hvis den ikke er bytta er det mulig det er et brudd i den så feilen kommer og går.
Guest joakim Posted February 1, 2007 Posted February 1, 2007 har ikke bytta den neda tenkte at hvis det var bare lednings feil ville jeg kunne bytte tilbake delen og sleppe og sløse bort 1000 kr på en abs føler jeg ikke trenger.. men pratet med dem oppe på motor trade de sa akkurat det samme..så skifter den i morgen
Guest joakim Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 da har jeg fiksa det nå er abs en gulle god takk for hjelpa case closed;) mvh joakim bjerkmo
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now