FrodeS Posted February 1, 2007 Posted February 1, 2007 Noen som har, eller vet om noen som har ettermontert tempomat (cruisecontrol / konstantfartholder) på 124 diesel noen gang? Jeg hadde egentlig ikke planer om å montere noe mer på ei stund nå, men det ser ut som det gikk i vasken. Hvis noen har bilder av et motrorrom fra en 124 diesel med cruise, så tar jeg gjerne i mot.
Mr. Nygård Posted February 1, 2007 Posted February 1, 2007 Hva spesifikk skal jeg ta bilde av ? Har tempomat på min
Sven Håkon Posted February 1, 2007 Posted February 1, 2007 Hvis du kan sjekke hvor servomotoren er plassert, og hvor ledningsnettet løper (om mulig til en viss grad), så er det flott!
FrodeS Posted February 1, 2007 Author Posted February 1, 2007 Hva spesifikk skal jeg ta bilde av ? Har tempomat på min Tja.. Mest mulig ... Omtrent som Surf Blau sier. Mest mulig. Mulig det blir litt knot med å få tempomaten til å passe, da den stammer fra en '86 300D. På min TDT skal visstnok greia sitte innunder innsuget, men muligens går det an å modifisere litt.
FrodeS Posted February 6, 2007 Author Posted February 6, 2007 Her sitter an. Takk. Var redd for det der. Trangt som f*** å komme til...
Alexander Posted February 6, 2007 Posted February 6, 2007 Deilig. De anbefaller å ta av innsugsmanifolden på M102 når servoen skal monteres.
FrodeS Posted February 6, 2007 Author Posted February 6, 2007 Deilig. De anbefaller å ta av innsugsmanifolden på M102 når servoen skal monteres. Hadde nok ikke vært dumt her heller. Skal være mulig å få klemt inn noe neddi der, men det er jo trangt som faen.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now