Frank Posted January 31, 2007 Posted January 31, 2007 Har en w202(96mod) med AC og 2 reguleringhjul, når jeg skrur vifta ned til 1 hører jeg en klakke/klukk lyd fra dashbordet.(høres ut som det kommer fra midten) høres ut som et spjeld som lukker og åpner. luften kommer ut av de dyser som det skal i hht instilling(ene) problemet er at det er slik konstant og lyden Irriterer vettet av meg. Skal det være slik? Evt hva er galt? En annen ting er sentralåsen, denne har lyskoder(grønt og rødt) i perioder ved gjenlåsing opplåsing blinker de synkront og lenge. Jeg byttet batteri i fjernstyring for ca 14 dager siden. hva er galt? Dessuten er rekkevidden jævlig dårlig, sammenlignet med feks S210'n vår(2002mod). Er dette riktig?
Roger H. Posted January 31, 2007 Posted January 31, 2007 Kjøp batterier til nøkkelen din, hos noen med stor omsetning av slike, jeg har opplevd å få skikkelig gamle batterier flere ganger!Forb..irriterende.
Frank Posted February 1, 2007 Author Posted February 1, 2007 Har en w202(96mod) med AC og 2 reguleringhjul, når jeg skrur vifta ned til 1 hører jeg en klakke/klukk lyd fra dashbordet.(høres ut som det kommer fra midten) høres ut som et spjeld som lukker og åpner. luften kommer ut av de dyser som det skal i hht instilling(ene) problemet er at det er slik konstant og lyden Irriterer vettet av meg. Skal det være slik? Evt hva er galt? noen som kan denne?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now