2001 E280T 4M Posted July 2, 2017 Posted July 2, 2017 Har nettopp kjøpt en 2001 E280T 4Matic, gått 208'. Endelig skal jeg komme opp de bratte bakkene på vinteren! Har hatt 3 stk 124 før, men dette er min første 210 og første 4M. Men det er begynt å lekke litt olje fra røret som går under radiatoren til/fra gearoljekjøleren. Olja ser heller ikke helt ny ut. Aner ikke om kassa har vært flushet noen gang. Hos BOS skal de ha nesten 15k for flushe kassa og bytte rør og noen slanger + å bytte røret til nivåreguleringen like foran v.f. innerskjerm som begynner å bli temmelig brunt. Synes det er mye. Noen som har noen gode råd? Bor i nedre Telemark.
Tor Anton Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 En brukt kasse må også flushes. Jeg bytta det røret på min også Sent fra min D5803 via Tapatalk
CLS350 Posted July 4, 2017 Posted July 4, 2017 Hei. Hvis bilen er kjørbar, og du tør kjøre den til Oslo. Så kan du ta kontakt med Berg Automatservice øst i Oslo. Spesialister på MB. De flusher og tar gir service for kroner 4 000,- Du kan også vente på bilen, bare husk å ring og avtal på forhånd.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now