Jump to content

Recommended Posts

Posted

Motoren begynte plutselig å oppføre seg rart, risting og følelse av å kjøre traktor. Sist noe av det

samme skjedde var det coilen. Denne gangen ser det ut til

at det ikke er gnist på en av pluggene. Den går nå på 3 sylindre. Kan det være coilen, eller tennpluggen? Hvis coilen er gåen, burde det ikke da være manglende gnist på 2 sylindre?

Posted

Skifta plugger, men det samme problemet. Tenkte å sjekke kablene med multimeter, noen som vet hva slags ohmverdier

de skal ha?

Posted

Pluggledninger har som regel ett visst antall kiloohm pr. meter. Så forvent at den lengste har mer motstand enn den korteste. Det viktige er at det er en konstant motstand selv om du bøyer og vrir på de.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...