Jump to content

Recommended Posts

Posted

Får opp melding at min W212 skal inn til A service om 24 dager.

 

Noen som vet hva som gjøres ved en A service og hva det koster? Bor i Stavanger, så en tur til Danmark/Tyskland har vel lite for seg?

 

Motoren er kjørt 280.00 KM, 2011 220 CDI.

Posted

Med 280.000km så er det sikkert mye mer som må tas. Hvor lenge siden ble bremsevæske skiftet? Hva med girolje?

Man har den vanlige årlige servicen, så har man der flere filtre også skiftes, og i tillegg kommer ting som må tas hvert andre år, hvert tredje år, så og så mange km etc.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...