Vihovde Posted July 1, 2017 Posted July 1, 2017 Får opp melding at min W212 skal inn til A service om 24 dager. Noen som vet hva som gjøres ved en A service og hva det koster? Bor i Stavanger, så en tur til Danmark/Tyskland har vel lite for seg? Motoren er kjørt 280.00 KM, 2011 220 CDI.
Toalmar Posted July 1, 2017 Posted July 1, 2017 På min S204 C-klassse er en A Service en enkel service. Motorolje og filter +++ Tror vi snakker ca 3 laken eller noe sånn
Megaoctane Posted July 1, 2017 Posted July 1, 2017 Med 280.000km så er det sikkert mye mer som må tas. Hvor lenge siden ble bremsevæske skiftet? Hva med girolje? Man har den vanlige årlige servicen, så har man der flere filtre også skiftes, og i tillegg kommer ting som må tas hvert andre år, hvert tredje år, så og så mange km etc.
Geir Tore Simonsen Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 Bokstaven betyr bare hvor lang tid servicen er forventet å ta, det kan variere hva som skal gjøres. Sent from my iPhone using Tapatalk
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now