Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er det feil hjulstilling som gjør at begge framdekka mine er mye mer slitt på yttersiden enn resten av dekket?

Eller er det bare slik Mercedes er?

Har en C200T 4Matic 2015. 

Posted

Det er ikke "bare slik mercedes er", nei. Skal ikke slite ujevnt.

 

Det kan være flere ting, men det beste er å sjekke om det er noe som er dårlig, evt. bytte det, og få den på en hjulstillingskontroll.

Posted

Det er Airmatic på denne.

Kjørt kun 82000km, vært på service i Mai.

Må nå flytte bakdekk fram og framdekk bak før de blir blanke foran, nye dekk i år.

Posted

Snakket med verkstedet MB i Skien som sa det ikke var noe unormalt med slik slitasje pga den veldige grove asfalten her i Norge.

men de skulle sjekke opphenget når eg har time denne mnd.

Posted

Nei, det er ikkje normalt at en Mercedes skal spise opp dekket på utsida, du har enten for mykje spissing eller feil i understellet.."Normal" Mercedes-slitasje er jamnt over heile dekket, med eit hint av meir slitasje på innsida

Posted

feil spissing i forhold til oppsettet ditt punktum

skylde på grov asfalt er i kategorien 'vil/kan ikke hjelpe - la oss snakke kunden ut døra'

Posted

feil spissing i forhold til oppsettet ditt punktum

skylde på grov asfalt er i kategorien 'vil/kan ikke hjelpe - la oss snakke kunden ut døra'

Vet ikke hva de snakker om eller gidder rett og slett ikke hjelpe  :shock:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...