havers Posted June 27, 2017 Posted June 27, 2017 Presterte å miste nøkkelen til bilen min, og trenger en ny. Hadde såklart bare en. Det er snakk om en W210 E220. Er det mulig, og isåfall, er det noen som har idè om hvordan, og hvor dyrt dette blir?
E_S Posted June 27, 2017 Posted June 27, 2017 Er det elektronisk nøkkel (kom i 1998) er det null problem, men bilen må til merkeverksted for koding av ny nøkkel. Er det ikke elektronisk nøkkel (95-96-modell) er det også null problem om tenningslåsen er original, da kan man bestille ny nøkkel på chassisnummer. Mener du må ha to nøkler for å få kodet fjernkontrollen igjen. Er det ikke elektronisk nøkkel (95-96-modell) og det er skiftet tenningslås en gang (ikke på merkeverksted) er du i deep shit...
havers Posted June 28, 2017 Author Posted June 28, 2017 Fått bestilt opp ny, uten problem. Måtte kun ha med vognkort og ID til Bertel O. Steen, og 5059,-. Dyr tabbe.
Megaoctane Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 Det var rart at det skulle koste sååå mye. Husker jeg bestilte ny nøkkel til min gamle S210, og det kostet bare 3000kr. Litt over 7 år siden nå.
Flexxy Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 Hadde du vært i Oslo, så kunne jeg ha hjulpet deg. Er en kar som lager og programmerer nøkler for oss, og han ligger laasangt under merkeverksted. Kjenner en annen som kan ta ut låsbryter og programmere en annen nøkkel til den. Det fant jeg ut når sjefen mistet nøkkelen i lasterommet på vår Sprinter.... under 1 tonn søppel. Fant den originale nøkkelen når jeg tømte bilen hos Franzefoss 😂
havers Posted June 29, 2017 Author Posted June 29, 2017 Skulle mye heller ha gjort det. Kan du sjekke hva prisen på en nøkkel ligger på? Skulle gjerne hatt en nr 2 òg. Skal nok til Oslo et par ganger iløpet av høsten og, så det burde ikke by på noe problem
hheid Posted July 2, 2017 Posted July 2, 2017 Skulle gjerne hatt en ny nøkkel til en C280 1996 modell. Noen som kan hjelpe ?
Tor Anton Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 Sett en som annonserer på finn som kopiere nøkler, men jeg er ikke noe ivrig på å gi dem infoen til han, for den blir jo lagret på maskinen hans. Min bror mistet sin nøkkel til en 97 210. Den ble kjøpt i Sverige å kortet 3300 ink nøkkelen til dør og bakluke. Den måtte ikke programeres, bare å begynne å bruke. Sent fra min D5803 via Tapatalk
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now