A.H Posted June 26, 2017 Posted June 26, 2017 Noen som har en fungerende nødblink bryter til 123 bil. Det haster litt da jeg har booket tine for EU og fant idag ut at min er defekt
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 27, 2017 Posted June 27, 2017 Jeg har en jeg kan selge til entusiastpris. 50,- inkl frakt
Olaf Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 Jeg hadde et innlegg i det gamle Hva har du gjort på din Mercedes idag, som dessverre bare var/er tilgjengelig for medlemmer (den nye tråden med samme navn er åpen for alle) Temaet er nokså aktuelt i dette tilfellet, så her er en kopi: Hva har du gjort på din Mercedes i dag? Innlegg #1507, 24. September 2015 Idag flyttet jeg nødblinkbryteren i den sølvfargede 230TE'en fra den utsatte plassen mellom setene i midtkonsollen. Jeg hadde en ledig plass i det øverste bryterpanelet, og ledningen er mere enn lang nok for omplaseringen. Disse bryterne er jo samlingsplass for alt som søles inne i bilen, og går nesten alltid istykker, så det var faktisk en betryggelse å få den opp dit hvor den burde vært plassert fra fabrikken. Jeg har også liggende et par eksemplarer av platen rundt girspaken, som jeg kan leke litt med. Jeg skal flytte speiljusteringsknappen opp på siden av girspaken, så blir det en veldig fin plass for en real koppholder eller to bak girspaken. Trenger jeg plass til flere brytere så er jo askebegeret en ypperlig plass! Forøvrig er treverket i dashbordet tatt av for liming. Her blir det god plass for koppholdere! Med vennlig hilsen, Olaf
Recommended Posts