Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei. Har installert dension dab+ adapter for bruk via USB på min 2014 w205, for slik kunne bruke menyene som vanlig. Den finner dabkanalene, men jeg får ikke lyd (alle andre medier funker). Byttet nylig til nytt adapter, og hadde da lyd på et par turer før det igjen ble stille. Har oppdater adapteret uten hell. Hva kan det være? Vil en oppdateringen av bilens system kunne hjelpe? Tips anyone?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...