hlieberg Posted June 25, 2017 Posted June 25, 2017 Sjeldent syn på norske veier... 850 hk og 1500 Nm burde holde for de fleste Sent fra min D5503 via Tapatalk
Classic Posted June 25, 2017 Posted June 25, 2017 S-coupe er en av de nydeligste Mercedesene så langt. Ikke feil med en 850 B heller nei, så en lik en ved Autostern for en tid tilbake.
hlieberg Posted June 26, 2017 Author Posted June 26, 2017 Helt enig. Brabus-felger og styling bidrar riktignok ikke til å gjøre bilen vakrere i mine øyne, men et skikkelig beist av en motor da.
Classic Posted June 26, 2017 Posted June 26, 2017 Helt enig. Brabus-felger og styling bidrar riktignok ikke til å gjøre bilen vakrere i mine øyne, men et skikkelig beist av en motor da. "Sjeikstyling" vil jeg kalle brabus. Overdådig og pimpet litt vel mye. Motorene er helrå da. Men liker best clean AMG-look
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now