Jump to content

Recommended Posts

Posted

S-coupe er en av de nydeligste Mercedesene så langt. Ikke feil med en 850 B heller nei, så en lik en ved Autostern for en tid tilbake.

Posted

Helt enig. Brabus-felger og styling bidrar riktignok ikke til å gjøre bilen vakrere i mine øyne, men et skikkelig beist av en motor da.

Posted

Helt enig. Brabus-felger og styling bidrar riktignok ikke til å gjøre bilen vakrere i mine øyne, men et skikkelig beist av en motor da.

 

"Sjeikstyling" vil jeg kalle brabus. Overdådig og pimpet litt vel mye. Motorene er helrå da. Men liker best clean AMG-look  8)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...