Jump to content

Recommended Posts

Posted

En kollega har en 300SL-24 med 722.5-girkasse. Denne har fungert fint inntil nylig, uten forvarsel, hvor den plutselig ikke girer opp. Setter den i D, så tar den i gang i 2. gir, dette holder den helt til rødmerkingen på turtelleren, hvor den da hopper til fri, og for å få den i gir igjen må man stoppe helt opp, stoppe motor og kjøre i gang på nytt.

 

Setter man spaken nedover manuelt kan man også få den i 1. gir, men ingen andre gir virker. Oljenivå OK, farge og lukt også OK.

 

Noen ide til hva som er problemet? Begynte plutselig, den var i orden da den ble parkert, så var det defekt neste gang bilen skulle kjøres..

 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...