HåvardR Posted June 23, 2017 Posted June 23, 2017 Hei! Tida er inna for å byte bil og dermed må min kjære C klasse selgast. Bilen er langt over gjennomsnittlig påpassa og eg vil påstå bilen ser uforskamma bra ut til å gå inn i sitt 14. år på veien! Sjekk ut finnanonnsa for meir informasjon. Pris kan muligens diskuteres ved kjapp handel! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98713627&fks=98713627
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now