Eirik Tømmerås Posted June 20, 2017 Posted June 20, 2017 Som tittelen nevner noe av så kjører vi neste Søndag til Vennesla og velger da Sverige og E45 som transportetappe sør, og E6´n nord, da vi tenker å kjøpe kvota på systemet og i Danmark som det også blir tur til, uten bil. Jeg tenker at vi kjører E45 til Malung, og så E16 over mot Kongsvinger. Alternativet er å komme over mot Elverum, som er det korteste iflg. ruteplanleggeren til NAF. Men jeg har før forvillet meg inn på ukjente veier i Sverige, og tenker at å følge europaveier er det sikreste. Noen innspill fra dere som bor der nede? Quote
Eirik Tømmerås Posted July 13, 2017 Author Posted July 13, 2017 Da er ferien over og 3883km er kjørt uten et eneste nykk med bilen. Eneste er at dekkene er mest slitt på midten, selv med korrekt lufttrykk. Men det gjør egentlig ikke så mye da disse Vredestein dekkene støyer mye og jeg vil ha vinneren på lav støy Nokian Hakka Blue 2 til neste år. Quote
Eirik Tømmerås Posted July 13, 2017 Author Posted July 13, 2017 Og så kom du ikke innom? Kjørte feil bilmerke for besøk hos deg Quote
tommern57 Posted July 13, 2017 Posted July 13, 2017 Her er det både fransk og us på gårdsplassen Quote
MercedesW124 Posted July 13, 2017 Posted July 13, 2017 Du glemte å komme her også, bor 15-20 min unna vennesla Quote
Recommended Posts