RogA Posted June 17, 2017 Posted June 17, 2017 Hei! Årets bilferie går til England, og denne gangen i ny GLC med ledlys (teknikkpakke). Gleder meg skikkelig! Spørsmål: på våre gamle biler så har vi brukt noen tragiske klistremerker for å tvinge lyset på riktig side på engelske veier. Er det noen som vet om dette fortsatt er nødvendig på en 2017 GLC? Håper jo at det finnes teknikk som kan vri på lyset men det er kanskje mye forlagt av en bil Håper på svar egne erfaringer eller kunnskap om denne lyspakka. Hilsen RogA Quote
Sven Håkon Posted June 17, 2017 Posted June 17, 2017 På 211 og biler av lignende generasjon er det mulig å vippe et lite "spjeld" på projektoren inni lykten for å få rett linje i stedet for opplyst kant. Jeg mener å ha hørt at nyere biler kan gjøre dette fra instrumenthuset, men i alle tilfeller burde det stå noe om det i instruksjonsboken. Quote
RogA Posted June 17, 2017 Author Posted June 17, 2017 På 211 og biler av lignende generasjon er det mulig å vippe et lite "spjeld" på projektoren inni lykten for å få rett linje i stedet for opplyst kant. Jeg mener å ha hørt at nyere biler kan gjøre dette fra instrumenthuset, men i alle tilfeller burde det stå noe om det i instruksjonsboken. Det var det med å lete godt nok da. Det stod selvfølgelig i intruksjonsboken og det er som du skriver noe en kan justere fra instrumentpanelet. Takk for hjelpen! Quote
Recommended Posts