Tore Robert Klerud Posted June 16, 2017 Posted June 16, 2017 Hallo folkens. Var i dag med min mor og hentet hennes første egen-eide bil siden hun solgte Angliaen sin da hun giftet seg i 1967. Hun ser for dårlig ut av 525en deres med sportsseter, og hoppet på forslaget mitt om å kjøpe en billig liten tass som hun sitter høyt i. Falt totalt for en 06 A 180 CDI w169 med automat, som ble med hjem med det samme. Dermed begynner det å flyte rundt mye MB-nøkler her, og jeg har sett noen genialt enkle og pene nøkkelringer (se bilde) som jeg har lyst på. Prisen på rundt 400 kroner er imidlertid HELT hinsides, så jeg håper noen av dere har sett noe tilsvarende billigere noe sted. Jeg trenger i så fall én E, én A, én SLC, én SL og to SE, så det blir jo uansett dyrt nok... Takknemlig for tips! MVH Tore Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Eirik Tømmerås Posted June 16, 2017 Posted June 16, 2017 Den typen du har bilde av er rådyr selv på ebay. Her er en rimelig utgave for A. http://www.ebay.com/itm/Luxury-Alloy-Two-Side-logo-3D-car-keychain-keyring-Key-holder-Mercedes-Benz-A-/122541482317?hash=item1c880aa14d:g:IFsAAOSwImRYDiIK Quote
Recommended Posts