takr91 Posted June 12, 2017 Posted June 12, 2017 Må gå til innkjøp av ny sideskjerm venstre side. Har funnet nettside som selger forskjellige merker, men har hørt at man må være obs med tanke på passform. Så mitt spørsmål er egentlig om noen av dere har erfaringer med noen av disse merkene : - Van Wesel - Diederichs - Prasco - Johns Quote
Simen Malerbakken Posted June 13, 2017 Posted June 13, 2017 Må gå til innkjøp av ny sideskjerm venstre side. Har funnet nettside som selger forskjellige merker, men har hørt at man må være obs med tanke på passform. Så mitt spørsmål er egentlig om noen av dere har erfaringer med noen av disse merkene : - Van Wesel - Diederichs - Prasco - Johns Tja det er omtrent samme kvalitet, jeg ville sagt at Johnns og Van Wesel er ok, klokkerholm er kanskje ørlitt bedre, men de er alle rett og slett skrot sammenlignet med de originale. Skal du restaurere bilen til god stand ville jeg valgt original. Men velger du likevel en av disse, prøvemonter den FØR du lakkerer slik at du kan tilpasse skjermen til bilen, den passer garantert bare halvvegs. Quote
takr91 Posted June 13, 2017 Author Posted June 13, 2017 Klarer ikke finne original som ikke er like rustskadde i festene som den jeg skal bytte ut. Med mindre man får kjøpt originale nye? Quote
Simen Malerbakken Posted June 13, 2017 Posted June 13, 2017 Klarer ikke finne original som ikke er like rustskadde i festene som den jeg skal bytte ut. Med mindre man får kjøpt originale nye? Du får kjøpt originale hos flere av våre samarbeidspartnere, deriblant meg. Velkommen skal du være. Quote
Recommended Posts