Jump to content

Recommended Posts

Posted

Første patch er ferdig, post her hvis dere finner noe rart i krokene.

Det ser ut som bakgrunnen i forumet er blitt hvitt ... og det var veldig lite "vakkert". :-(

Kanskje bare midlertidig

Ser helt normalt ut hos meg.

Husk at du selv kan velge skin.

Posted

Har blitt hvitt hos meg også! Skal sjekke om jeg selv kan endre dette. Litt rart at det blir forandret bare hos noen da...

Posted

Første patch er ferdig, post her hvis dere finner noe rart i krokene.

Det ser ut som bakgrunnen i forumet er blitt hvitt ... og det var veldig lite "vakkert". :-(

Kanskje bare midlertidig

Ser helt normalt ut hos meg.

Husk at du selv kan velge skin.

Det er ikke skin`n som er problemet.. det er hvitt hos meg også, når du bruker "Diskusjonsforum" på hovedsiden som "inngangsbillett" til Forumet....! Se her;

Hvit forside på Forumet

Posted

Det er mer som har skjedd....

Man kan ikke bruke BBC-kodene... Trykker en på de forskjellige ikonene, skjer det ingenting.....!

Posted

Det som skjer hos meg nå, er at header-bildet (bildet i toppen) forskyver seg 20-50% over til høyre i forhold til rammen det skal ligge i....! Slik at skjermbildet blir bredere enn normalt....

Posted

Hvilken nettleser bruker du? Og hvilken versjon?

IE versjon: 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.050301-1519

Chifferkodestyrke: 128-biters

Oppdateringsversjoner: SP2

Det andre ser bra ut - er kun topp-bildet!

Kjører dessuten 1280x800 oppløsning, 32-biters, på en Acer Aspire 5000 laptop!

Posted

En annen ting er at går jeg inn på www.mbentusiastklubb.com , så får jeg forskjellig innhold enn om jeg først går inn via www.mbentusiastklubb.com og deretter trykker på "Hovedside"-knappen..... Da kommer det opp bl.a avstemning, Thor Egil-saken med bilde-greiene ++

Prøvde dessuten å justere ned skjermoppløsningen til 1024x768, 32-biters.. Da ble hele skjermen min som om jeg hadde på ølbriller og det meste... men header-bildet (toppbildet) forble 20-50% over på høyre side...

Posted

NÅ fikk du hovedmeny og alle menyvalgene tilbake på venstre side... Det var IKKE noe kult! :D

Det må være under topp-bildet, som du hadde det... KUN bildet av bilene HELT i toppen som må endres....!!

Posted

Nå forsvant den Landstreff-"boblen" under arkfanen "Hovedside", og det samme gjorde den "pollen" + Thor-Egil tråden om at man kan laste opp bilde av bilen sin....

Jeg synes det skulle vært med jeg... På en eller annen måte, for det var litt kult!

OKEI... Tror jeg skal vente med å kommentere mer, til imorgen tidlig jeg... Skjer sikkert masse endringer i løpet av svært kort tid nå.... Har fri i hele morgen, så jeg kommer til å følge med! ;) Hvis ikke du ønsker at jeg skal være her og se da...? Hvor lenge kommer du til å holde på i natt, Tjærand?

BRA INNSATS!! Dette blir megabra!!

Posted

linkene til Arkfanene er ikke helt OK... Det står "Diskusjonsforum" 2 ganger... Den til venstre er OK, den til høyre får du "critical error" på....

Posted

Jaja. er ikke helt i mål og dyna kaller. Jeg setter pris på tilbakemeldinger slik at jeg vet hva jeg skal fikse. Det kommer til å bli noen innkjøringsfeil en liten stund nå men jo flere tilbakemeldinger jeg får, jo flere feil kan jeg fikse.

Posted

Jaja. er ikke helt i mål og dyna kaller. Jeg setter pris på tilbakemeldinger slik at jeg vet hva jeg skal fikse. Det kommer til å bli noen innkjøringsfeil en liten stund nå men jo flere tilbakemeldinger jeg får, jo flere feil kan jeg fikse.

OK - sov godt så du er klar igjen til imorgen, og har masse krefter til å gå på med nye friske idéer....!

Du har forresten hørt om ungene når dem sover? De sover ikke vettu... De ligger bare til lading!  :lol:  :P

Posted

Ahahahahahahahaha...jeg har 3 unger!

Tror jeg har klart å klemme headeren til venstre i Exploder også. I morgen er det ny dag med nye utfordringer, forfriskende ;-)

Det begynner allerede å se veldig bra ut, så jeg gleder meg virkelig til fortsettelsen!!!

Bildet er kommet seg over på venstre siden, vettu.. Men nå er det et større felt på høyre siden som er helt hvitt... Går det an å strekke den headeren litt mer, eller kan vi ha noe annet på høyre side?

På den Thor-Egil greia hvor man kan trykke på DIN mail-adresse, og sende inn bilder... rett etter mail-adressen din står det "og"... det er ikke noe luft, altså ikke noe mellomrom, mellom mail-adressen og "og"... Kan du gjøre noe med det? :)

Har og noen ønsker om at vi endrer litt tekst på den automatiske mailen som går ut til forumbrukere, etter jeg oppretter brukeren.. Men det kan vi ta litt senere!

Natta da - nå blir det å snurre film her for min del! ;)

Posted

Får du også endret innmeldingsskjemaet, slik at det inneholder verve-delen?

OG: Snu rundt på Typebetegnelse og Modell (f.eks W129 og 300SL), slik at det stemmer overens med MEDLEMSREGISTERET jeg har....? Vet det er litt flisespikkeri, men likevel...

Posted

Kan også opplyse om, at for at vi brukere skal få optimalt utbytte av å se sidene våre, må vi benytte oss av en skjermoppløsning på minimum 1024 x XXX pxl. Hvis ikke, vil du oppleve som noen andre som ringte meg tidligere idag... Der fikk man kun sett halve bilder (bildet var delt i 2 - kun ene delen var synlig)...

Posted

Flott oppgradering av sidene. Godt jobba Tjærand. :D

Men mye er jo blitt borte. :shock: :shock:

All informasjon om klubben som forteller om hvem vi er, lokallag, samarbeidspartnere osv er ikke tilstede. Snart bare forumet som er igjen, og det var vel ikke meningen?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...