w211kt Posted June 11, 2017 Posted June 11, 2017 Hei, jeg har nylig handlet meg en 2007 modell w211. Har lett i hanskerommet etter aux inngang men finner ingen. Fant ut av at det var APS50 spiller orginalt, men tror det er ombygd til Comand utgaven da bilen har Navigasjon og DVD. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt aux kabel til spilleren? Legger ved bilde av spilleren som står i bilen. Takk for hjelp Quote
Sven Håkon Posted June 11, 2017 Posted June 11, 2017 Denne kabelen kan blant annet MBenzNL hjelpe deg med - de kan kontaktes på mbenznl@gmail.com Quote
Simen Malerbakken Posted June 13, 2017 Posted June 13, 2017 Bruk klubbens samarbeidspartnere, her er en av dem http://stjerneservice.no/ps/index.php?sstreng=2115409910&sok=S%F8k Kanskje greit å informere om at jeg har flere hatter. Jeg er både styreleder i klubben, og eier av Stjerneservice, for de som ikke visste det. Dermed er min habilitet ved anbefalinger klarert. Quote
Recommended Posts