Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da hovedvogna får lakkpleie, trer 190´n igjen inn som arbeidsbil for kona. Alt vel, foruten at tomgangen ligger på 1500 rpm. En kjapp titt under panseret avslørte at returfjæra på gassmekanismen har tatt kveld. Hmm.. tåler ikke ei fjær, som er i bevegelse hver gang man kjører, mer enn 285.000km? :lol:

Posted

Da hovedvogna får lakkpleie, trer 190´n igjen inn som arbeidsbil for kona. Alt vel, foruten at tomgangen ligger på 1500 rpm. En kjapp titt under panseret avslørte at returfjæra på gassmekanismen har tatt kveld. Hmm.. tåler ikke ei fjær, som er i bevegelse hver gang man kjører, mer enn 285.000km? :lol:

 

Klar reklamasjon!

Posted

Da hovedvogna får lakkpleie, trer 190´n igjen inn som arbeidsbil for kona. Alt vel, foruten at tomgangen ligger på 1500 rpm. En kjapp titt under panseret avslørte at returfjæra på gassmekanismen har tatt kveld. Hmm.. tåler ikke ei fjær, som er i bevegelse hver gang man kjører, mer enn 285.000km? :lol:

 

Klar reklamasjon!

Ja, ikke sant. Og den koster jo hele 25,- hos mbspecialist :lol:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...