Eirik Tømmerås Posted June 7, 2017 Posted June 7, 2017 Da hovedvogna får lakkpleie, trer 190´n igjen inn som arbeidsbil for kona. Alt vel, foruten at tomgangen ligger på 1500 rpm. En kjapp titt under panseret avslørte at returfjæra på gassmekanismen har tatt kveld. Hmm.. tåler ikke ei fjær, som er i bevegelse hver gang man kjører, mer enn 285.000km? Quote
FrodeS Posted June 10, 2017 Posted June 10, 2017 Da hovedvogna får lakkpleie, trer 190´n igjen inn som arbeidsbil for kona. Alt vel, foruten at tomgangen ligger på 1500 rpm. En kjapp titt under panseret avslørte at returfjæra på gassmekanismen har tatt kveld. Hmm.. tåler ikke ei fjær, som er i bevegelse hver gang man kjører, mer enn 285.000km? Klar reklamasjon! Quote
Eirik Tømmerås Posted June 11, 2017 Author Posted June 11, 2017 Da hovedvogna får lakkpleie, trer 190´n igjen inn som arbeidsbil for kona. Alt vel, foruten at tomgangen ligger på 1500 rpm. En kjapp titt under panseret avslørte at returfjæra på gassmekanismen har tatt kveld. Hmm.. tåler ikke ei fjær, som er i bevegelse hver gang man kjører, mer enn 285.000km? Klar reklamasjon! Ja, ikke sant. Og den koster jo hele 25,- hos mbspecialist Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.