remrol Posted June 7, 2017 Posted June 7, 2017 Heisann. Har en w210 e230 96 modell , lurer på om det er mulig å ta av Esp på en lett måte har ikke Esp knapp. Quote
remrol Posted September 7, 2017 Author Posted September 7, 2017 Nermerseg vintersesongen og glatt føre. Lurer på om noen vet om jeg har esp/antispinn på bilen min. Infoen står i tråden. Lurer på om jeg eventuelt kan ta ut sikringen for det systemet når jeg skal spinne litt og sette den tilbake under kjøring(abs og det er vel på samme sikring). Quote
Tor Anton Posted September 7, 2017 Posted September 7, 2017 Kom virkelig esp på 96modell? Tenker den kan ha asr, har den det skal det vel være knapp til å skru av. Er ihvertfall det fra 97(har hatt det), jeg har å hatt en 96 delebil, men er usikker på hva den hadde og ikke. Men har du ikke asr så har du vel heller ikke "sperre". Mor har en med asr å den er å kjøre som en bil med sperre da asr er av. Det spiser dåg bremseklosser bak da det er de som simulere sperre. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Recommended Posts