Jump to content

Recommended Posts

Posted

Bilen er s210 270 cdi som jeg nettopp har fått 3 stk dyser renovert da verksted mente det var det som gjorde at den dauet siden returen på dysene var altfor høy. Men var nettopp ute å kjørte og der dauet jammen bilen igjen men ikke så fort som tidligere. Kunne presse mer på må enn før.

Men hva kan da være galt må da? Kan det være den bakerste av rail følerene? Det som måler trykket. Eller er det noe annet? Blir litt frustrert pga dette.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Du skriver "her er hva som står i displayet etter kickdown"

Kommer det opp noe feilkoder?

Skjer dette kun ved kickdown?

Vet at på noen 210, så har det vært problemer med kickdownbryteren, men vet ikke hva slags feil det gir:/

Posted

Du skriver "her er hva som står i displayet etter kickdown"

Kommer det opp noe feilkoder?

Skjer dette kun ved kickdown?

Vet at på noen 210, så har det vært problemer med kickdownbryteren, men vet ikke hva slags feil det gir:/

Hei dette kommer opp og bilen dauer når jeg skal dra på skikkelig og det er det når jeg trør ned kicken.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...