Erlend Posted June 3, 2017 Posted June 3, 2017 Bilen er s210 270 cdi som jeg nettopp har fått 3 stk dyser renovert da verksted mente det var det som gjorde at den dauet siden returen på dysene var altfor høy. Men var nettopp ute å kjørte og der dauet jammen bilen igjen men ikke så fort som tidligere. Kunne presse mer på må enn før. Men hva kan da være galt må da? Kan det være den bakerste av rail følerene? Det som måler trykket. Eller er det noe annet? Blir litt frustrert pga dette. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Erlend Posted June 4, 2017 Author Posted June 4, 2017 Her er hva som står i displayet etter kickdown Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Jonas94 Posted June 4, 2017 Posted June 4, 2017 Du skriver "her er hva som står i displayet etter kickdown" Kommer det opp noe feilkoder? Skjer dette kun ved kickdown? Vet at på noen 210, så har det vært problemer med kickdownbryteren, men vet ikke hva slags feil det gir:/ Quote
Erlend Posted June 4, 2017 Author Posted June 4, 2017 Du skriver "her er hva som står i displayet etter kickdown" Kommer det opp noe feilkoder? Skjer dette kun ved kickdown? Vet at på noen 210, så har det vært problemer med kickdownbryteren, men vet ikke hva slags feil det gir:/ Hei dette kommer opp og bilen dauer når jeg skal dra på skikkelig og det er det når jeg trør ned kicken. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.