Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hjelp! Skulle montere bakerste seterad tilbake i min s210, men fikk selvsagt til å skru inn feste på setebeltet i taket skakt... og ødela gjengene... Tenkte kjøpe gjengetapp imorgen å prøve rette opp, men om dette ikke skulle fungere, finnes det noen annen løsning?

Posted

Får du ikke til å gjengeopp, så kjør på med ett hakk større bolt. Alltså bor opp for ett hakk større og gjeng opp.

Løse gjenger har jeg dårlig erfaring med over tid.. selv om jeg nettopp har kjøpt inn ett slikt sett

Posted

Det er fingjenger der, å det er en relativ grov bolt. De aller fleste bolter til sikkerhetseler er de samme.

 

Sent fra min D5803 via Tapatalk

 

 

Posted

Var 7/16"UNF gjenger ja. Har hentet meg gjengetapp og får prøve kjøre den gjennom i ettermiddag..

Vil nok prøve unngå løsgjenger, men ser nok ut til at jeg må bruke det i gulvet uansett.. selvsagt var det vann rundt der du forankrer setebeltet i gulvet, så det var meget rustet..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...