Eirik Tømmerås Posted June 1, 2017 Posted June 1, 2017 Finner så mye kjekt på ebay, men her står jeg fast. Det er de der splintene som er delt, og med et øye i ene enden jeg tenker på. Quote
Eirik Tømmerås Posted June 1, 2017 Author Posted June 1, 2017 Takker. Da fikk jeg masse treff Skal handle meg ei eske med assortert utvalg. Quote
Olaf Posted June 1, 2017 Posted June 1, 2017 Snakker'em ikke norsk på Biltema lengre? Med forundret hilsen, Olaf Quote
Eirik Tømmerås Posted June 2, 2017 Author Posted June 2, 2017 Snakker'em ikke norsk på Biltema lengre? Med forundret hilsen, Olaf Foreløpig er Biltema en halv dag bortkastet og noen bompenger fattigere. Så jeg foretrekker gratis frakt fra Asia Men i løpet av året kommer Biltema 2,5 mil unna hjemmet. Men inntil da, ebay. Quote
Eirik Tømmerås Posted June 2, 2017 Author Posted June 2, 2017 Cotter pin, mener jeg en type slike heter. Kjært barn har mange navn. Fikk treff på saksepinner med det søket og. Takker. Quote
Recommended Posts