Jallakongen Posted June 1, 2017 Posted June 1, 2017 bilen starter ikke uten startspray og når den gjør det feil tenner den også smeller litt kan du si. men når du får den til å starte må du holde inne gassen vis ikke dør den ut. bytta bensin, og filter. vasket tomgangs regulatoren. bytta plugger fra bilxtra bosch. bytta slangene til tomgangs regulatoren. ser den trekker falsk luft fra 3 dyser pga sjekka med startgass rundt omkring noen som vet hvor jeg kan skaffe billig rotor og fordeler lokk til disse?
Tor Anton Posted June 3, 2017 Posted June 3, 2017 Falsk luft er det første du bør fikse. Sjekk da dysene om de støver å ikke drypper Sent fra min D5803 via Tapatalk
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now