Jump to content

S124 300TE 1987 M103 Starter ikke ved kald eller varm motor uten startspray


Recommended Posts

Posted

bilen starter ikke uten startspray og når den gjør det feil tenner den også smeller litt kan du si. men når du får den til å starte må du holde inne gassen vis ikke dør den ut.

 

bytta bensin, og filter. vasket tomgangs regulatoren. bytta plugger fra bilxtra bosch. bytta slangene til tomgangs regulatoren. ser den trekker falsk luft fra 3 dyser pga sjekka med startgass rundt omkring

 

noen som vet hvor jeg kan skaffe billig rotor og fordeler lokk til disse?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...