Jump to content

el vindu w202

Recommended Posts

Posted

Har en 98mod c220 cdi classic. Denne har el.vindu framme.Problemet er når eg skal ta opp eller ned vinduet, når eg trykke knappen til andre hakket slik at vinduet skal gå heilt ned eller heilt opp så stopper det. Er dette ett rele som er gåent? I tilfelle kor sit dette releet?

Posted

Har en 98mod c220 cdi classic. Denne har el.vindu framme.Problemet er når eg skal ta opp eller ned vinduet, når eg trykke knappen til andre hakket slik at vinduet skal gå heilt ned eller heilt opp så stopper det. Er dette ett rele som er gåent? I tilfelle kor sit dette releet?

Du har ikke koblet av batteriet i det siste vel?? Hvis du har denne auto funksjonen på vinduene dine,så må dette programeres/læres på nytt,ved strømbrudd(avkobling av batteri)! Prøv som følger: Kjør vindu ned med "første" hakk på knappen. Når vinduet er nede,hold knappen(fortsatt på første hakket) ca 2-3 sekunder før du slipper den. Kjør deretter vinduet opp igjen med "første" hakket på knappen. Når vinduet er helt oppe, hold knappen 2-3 sekunder. Gjenta samme prosedyre en gang til, på samme vindu. Deretter gjør du det samme på neste vindu og event. takluke. Jeg må gjøre dette på min 210 ved strømbrudd.Så hvis det er samme system på din bil,så bør auto funksjonen på vindu helt opp og vindu helt ned, funke etter en slik programering. Lykke til! 8)

Posted

hehe.. de kan hende du har heilt rett i! slutta å virke etter att eg tok straumen...  :shock:

Dette må prøvast!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...