Jump to content

Recommended Posts

Posted

Som nevnt i bilgjetteleken var det usikkerhet hvorvidt det var produsert en eller flere av denne modellen. Jeg gikk direkte til kilden og sendte en mail til Isdera og spurte om dette. I dag fikk jeg svar fra sjefen sjøl, Eberhard Schulz:

Hello, close Your discussion! 112-one standing at IAA-Frankfurt-schow 1993. Running and Testing years later for ISDERA-themselves: Outside mirror on the roof, BBS-wheels 18/19inch, no wings in the side-airinlets for radiators, complet closed ground boddy-shape .....  112-two in 1998 for CH, registration 11.01.1999 in D. Identifikation is very easy: 2 mirrors right and left, 18/20-AZEV-wheels, wings aside in the big NAVA-dukts, demontage of the ISDERA-labels by the owner and changed privately with a lot of Mercedes-labels inside/outside .... 112-three: actuell in the beginning by ISDERA....  Greetings,E.S.

Da er altså 112-one denne:

comm4.jpg

112-two er denne som er for salg i Sveits:

1993_Isdera_Commendatore112i4.jpg

Klikk her for salgsannonse

Hva han mener med 112-three er jeg usikker på, men etter det jeg har lest rundt omkring så er det en bil som er påbegynt og kan fullføres etter bestilling. (For den som har penger nok)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...