_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 25, 2017 Posted May 25, 2017 Noen som kan ta en del bilder av denne antennen både utvendig og ikke minst innvendig for meg? Spesielt hvordan festebraketten er innvendig. Om noen har denne festebraketten, så kjøper jeg den gjerne. Det er ikke noe problem å feste dette, men det er litt bedre med originalt feste Quote
Olaf Posted May 26, 2017 Posted May 26, 2017 Jeg har liggende en ny i eske, men jeg kan ikke få tatt bilder før over helga. Jeg kan kopiere opp det som ligger med av monteringsinstruksjoner i esken også. Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Olaf Posted May 26, 2017 Posted May 26, 2017 Jeg ser at du også har endel fine ledningskoblinger ved baklyktene, jeg har en hel haug sjøl til bl.a. hengerfestet. Bare som et lite tips: Jeg vet at det finnes mellomstykker med 4 pinner på ene siden og 4 hull på andre siden, som man bare kobler imellom de eksisterende kontaktene, det er som å klikke inn en ekstra Lego-kloss! Jeg vet at den orignale kabelherva til hengerfeste hadde sånne, hvis du skulle komme over noe slikt. Da slipper du hjemmelagde koblinger. Med vennlig hilsen, Olaf Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 27, 2017 Author Posted May 27, 2017 Ja jeg tenkte litt på den kontakten der. Alt ser jo klart ut, bare å plugge i. Så du mener det bare går bra å koble den til her? Quote
Olaf Posted May 28, 2017 Posted May 28, 2017 Vent til imorrra, så får du kopi av koblingene. Hvis du vil ha den originale Kombi-antenna mi, så kan vi jo bytte et eller annet? Med spørrende hilsen, Olaf Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 28, 2017 Author Posted May 28, 2017 Takk for det. Jeg mangler kun feste til antenna. Et originalt feste ser bedre ut enn patentbånd Quote
Recommended Posts