Jump to content

Recommended Posts

Posted

I flere år har min W210 (2002 st.v.) gitt fra seg et dunk når automatkassa girer ned til (tror jeg) 2. gir. Men her forrige dagen gikk dunkene over til kraftige smell, så jeg skvatt :) Men i går var det ikke en lyd i det hele tatt. Så to spørsmål:

[*]Er det noen som har gode ideer om hva dette kan være?

[*]Er det farlig å kjøre bilen med dette? Bertel har 4 ukers ventetid, så...(ble forresten ikke klokere av å snakke med verkstedet der...)

Posted

I flere år har min W210 (2002 st.v.) gitt fra seg et dunk når automatkassa girer ned til (tror jeg) 2. gir. Men her forrige dagen gikk dunkene over til kraftige smell, så jeg skvatt :) Men i går var det ikke en lyd i det hele tatt. Så to spørsmål:

[*]Er det noen som har gode ideer om hva dette kan være?

[*]Er det farlig å kjøre bilen med dette? Bertel har 4 ukers ventetid, så...(ble forresten ikke klokere av å snakke med verkstedet der...)

 

Jeg hadde det samme på min, da var det slark i kardangen. Usikker på om det er det samme på din.

Posted

Hmmm, hva gjør man ev. med slark i kardangen, @Seldal? Det høres forferdelig dyrt ut...

Jeg byttet bare, tror jeg betalte 1250,- på den lokale høggeren.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...