Thomas Madsen Posted January 28, 2007 Posted January 28, 2007 Noen som vet hva, hvor og hvor mye noe sånt koster ??? Samt Spoileren ??? Tror E320'n min vil kle dette..... (hvis selger får ut fingern og får fjerna pante'n snart så jeg får gjort opp for meg)
Alexander Posted January 28, 2007 Posted January 28, 2007 Dette er gamlebilen til Geir Normann. Lurer på om det var Arne Snapa som hjalp til med å skaffe den bakspoileren? Hekkskjørtet var vel Brabus, eksosanlegget er Ferrita. Det er bare å hive seg på tråden!
Thomas Madsen Posted January 28, 2007 Author Posted January 28, 2007 Dette er gamlebilen til Geir Normann. Lurer på om det var Arne Snapa som hjalp til med å skaffe den bakspoileren? Hekkskjørtet var vel Brabus, eksosanlegget er Ferrita. Det er bare å hive seg på tråden! Husker ikke, men hvordan ser bjørn sine ut ?? har ikke han også ferita ??? er vel kanskje bare 1 dobbel på hans
Alexander Posted January 29, 2007 Posted January 29, 2007 Ferrita bygger akkurat slik du vil ha. Det er din smak som bestemmer.
Bjørn Mohn Posted January 29, 2007 Posted January 29, 2007 På min bil er det 1 rør på hver side. (forøvrig til salgs ) så, når det gjelder takspioler til bilen din så forhandler jeg dette. Ring meg så får du mer info.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now