Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg hadde min SL 500 (R230 - 2003) på stor service nå. Servicen gikk flott men jeg kunne ikke hente bilen før over helgen, og da verkstedet skulle kjøre den ut på mandag morgen lyste motorlampa og bilen stoppet helt pga. tom for strøm. Batteriene er helt nye. Det ble skiftet dynamo og nå ser alt ut til å være helt i orden. Jeg skjønner selvsagt at en dynamo kan ryke - men hvorfor tømmer det batteriene når bilen er parkert?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...