post@anglagard.no Posted May 18, 2017 Posted May 18, 2017 Hjelp kjære MB venner! Jeg har en W124 fra 88 (230 E) hvor hele motoeren er renovert. I samme slengen byttet jeg bremdpumpa, skiver og klosser på alle hjul samt nye kalipper bak. Den ene bremseslangen er også skiftet. Men problemet er at etter å ha kjøre 2-3 mil blir pedalen hardere og hardere, med den følge at bremsene henger seg opp. Når bremsene henger seg er pedalen knallhard. Derimot blir pedalen myk igjen når jeg lufter vakumslangen (har byttet ventilen og blåst slangen ren). Spøsmålet er, hva har blitt gjort feil og er det noen med erfaring med vakumforsterkeren (den runde svarte boksen som står rett bak styret i motorrommet og som bremsepumpa er koblet til)? Håper at det er kyndige menn og kvinner der ute som kan lukte problemet Quote
tommern57 Posted May 18, 2017 Posted May 18, 2017 Den ventilen på vacuumslangen til bremseservoen, du har ikke satt den feil vei? Quote
Recommended Posts