Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hjelp kjære MB venner!

Jeg har en W124 fra 88 (230 E) hvor hele motoeren er renovert. I samme slengen byttet jeg bremdpumpa, skiver og klosser på alle hjul samt nye kalipper bak. Den ene bremseslangen er også skiftet. Men problemet er at etter å ha kjøre 2-3 mil blir pedalen hardere og hardere, med den følge at bremsene henger seg opp. Når bremsene henger seg er pedalen knallhard. Derimot blir pedalen myk igjen når jeg lufter vakumslangen (har byttet ventilen og blåst slangen ren). Spøsmålet er, hva har blitt gjort feil og er det noen med erfaring med vakumforsterkeren (den runde svarte boksen som står rett bak styret i motorrommet og som bremsepumpa er koblet til)?

Håper at det er kyndige menn og kvinner der ute som kan lukte problemet :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...