Haraldmn2411 Posted May 13, 2017 Posted May 13, 2017 Noen som har vært borti at det "glipper" i fordelingskasse når man rygger og svinger samtidig? Har nettopp byttet olje på den. Sent from my iPhone using Tapatalk
tommern57 Posted May 13, 2017 Posted May 13, 2017 Er skrivi en hel masse om fordelingskassen på 211 her. Ta et søk, så finner du det meste
KennethJ Posted May 13, 2017 Posted May 13, 2017 Jeg hadde en tråd om dette for et par-tre år siden, og jeg endte med å bytte kassa.
Haraldmn2411 Posted May 13, 2017 Author Posted May 13, 2017 Fordelingskasse? Sent from my iPhone using Tapatalk
KennethJ Posted May 13, 2017 Posted May 13, 2017 Ja, fordelingskassa måtte rett og slett byttes. Regn med en pris med ca 6 sifre hos BOS, 2700 euro i Tyskland.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now