Tony Posted May 10, 2017 Posted May 10, 2017 Hei har en 500 med k jetronic. (1984) Er det noen som har peiling på dem. Problemet er at den går for høyt på turtall. Har også et problem med at kikdown og 2b på girkassa ikke reagerer. Noen med tips? Eventuelt som har lyst til og bli leid inn en kveld? Har sikkerlig verksted 10 min fra Gardemoen. Tony
Flexxy Posted May 10, 2017 Posted May 10, 2017 Skal høre med en mekaniker vi har på jobb. Meget dyktig på MB. Jobbet tidligere på EA Helsfyr.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now