Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei har en 500 med k jetronic.  (1984)

 

Er det noen som har peiling på dem.

 

Problemet er at den går for høyt på turtall.

 

Har også et problem med at kikdown og 2b på girkassa ikke reagerer.

 

Noen med tips?

 

Eventuelt som har lyst til og bli leid inn en kveld?

 

Har sikkerlig verksted 10 min fra Gardemoen.

 

Tony

 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...