Guest Geir Posted January 28, 2007 Posted January 28, 2007 Hei. er det noen der ute som vet hvor jeg kan få tak i en takspoiler til -00 mod 270 T CDI. Gjerne forhandlere eller nett adresser/butikker
Jørn Posted January 28, 2007 Posted January 28, 2007 Kan bruke søkefunksjonen vår! Men ta en titt her: http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=12057.0
Alexander Posted January 28, 2007 Posted January 28, 2007 http://stores.ebay.de/Goeckel-Tuning-Automobilveredelung Fant ikke noe der akkurat nå, men de pleier å ha mye rart. Send de en mail. Ellers er det mange av våre samarbeidspartnere som kan skaffe slikt, ta en titt på listen på www.mbentusiastklubb.com
H-P Posted February 17, 2007 Posted February 17, 2007 En kompis og jeg skal hente hver vår fra England etter å ha fått meget bra respons fra et firma der borte. Han skal en Brabus til sin B-klasse, og jeg skal ha en Lorinser til min S210. Kunne jo sikkert spart litt frakt om noen flere vil ha noe, med husk at MVA kommer i tillegg da ved import. Brabus for B-Klasse Ca. 300 £ Lorinser for min S210 Ca. 400 £ Itillegg må jo disse lakkeres. Jeg tror nok Stjerne Service kan skaffe Lorinser, men de henviste videre for Brabus til et lite firma som ikke var vant til å få servie fra Brabus folket........ Derfor gikk vi over sjøen...
CHARLIE Posted February 17, 2007 Posted February 17, 2007 En kompis og jeg skal hente hver vår fra England etter å ha fått meget bra respons fra et firma der borte. Han skal en Brabus til sin B-klasse, og jeg skal ha en Lorinser til min S210. Kunne jo sikkert spart litt frakt om noen flere vil ha noe, med husk at MVA kommer i tillegg da ved import. Brabus for B-Klasse Ca. 300 £ Lorinser for min S210 Ca. 400 £ Itillegg må jo disse lakkeres. Jeg tror nok Stjerne Service kan skaffe Lorinser, men de henviste videre for Brabus til et lite firma som ikke var vant til å få servie fra Brabus folket........ Derfor gikk vi over sjøen... Har du et bilde av spoileren til S210?? Hvor mye er 400£?
Guest 2271 Posted February 17, 2007 Posted February 17, 2007 Iht Din Sides valutakalkulator er 400 £ lik NOK 4876,- med dagens kronekurs.. http://www.dinside.no/php/art.php?id=104522 I tillegg kommer da mva på 25%...
CHARLIE Posted February 17, 2007 Posted February 17, 2007 Da mangler jeg bare et bilde for å se om det er rette spoileren, og hvis det er det om HPWillys har mulighet for å ta med en slik til meg også??
Alexander Posted February 17, 2007 Posted February 17, 2007 Autostern i Oslo importerer Brabus til norge, der får også klubben rabatt. Bare et tips i tilfelle du ikke har sjekket der enda. Ellers er det ingen sak å ringe rett til Brabus i tyskland og bestille delene derfra.
H-P Posted February 18, 2007 Posted February 18, 2007 Her er et bilde av takspoilern, den er absolutt den tøffeste av dem...... Hva koster noe slikt hos Auostern? Jeg har forsøkt BRABUS i tyskland direkte, men de svarer ikke på mail ihvertfall.. og min tysk er ikke god:-) Noen som vet ha det koster der nede, jeg kjøper stort sett der det er billigts og enklest.. (Helst begge deler, LOL.) [vedlegget ble slettet av en administrator.]
Olav Posted February 18, 2007 Posted February 18, 2007 ........ Jeg har forsøkt BRABUS i tyskland direkte, men de svarer ikke på mail ihvertfall.. og min tysk er ikke god:-) ........ Prøv direkte til en hyggelig kar som jobber i butikken der: frank.lingen(alfakrøll)brabus.com Skriv gjerne på engelsk, og si du er medlem i MBE i Norge.
CHARLIE Posted February 18, 2007 Posted February 18, 2007 Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg. Men er ikke dette en Lorinser takspoiler?? Hvor kommer da Brabus inn??? Forresten så er det en AKKURAT SLIK takspoiler jeg også er på jakt etter!!
Alexander Posted February 18, 2007 Posted February 18, 2007 Frank har sluttet hos Brabus. Mail er de dårlige på, men de snakker godt engelsk. Prisen hos Autostern finner du enklest ved å kontakte de selv.
Thomas Madsen Posted February 18, 2007 Posted February 18, 2007 Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg. Men er ikke dette en Lorinser takspoiler?? Hvor kommer da Brabus inn??? Forresten så er det en AKKURAT SLIK takspoiler jeg også er på jakt etter!! Jeg også....
H-P Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Da er Brabus bestilt hos Autostern, snakk om bra service (Til- B-klassen) Men Lorinser til min S210 kunne de ikke hjelpe med. Jeg forsøkte også Autogrip på Lorinser, men det hadde de sluttet med for mange år siden Så da gjenstår butikken i england. De skulle ha 400 £, også regner de ca. £80 i frakt (kunne nesten flydd bort å henta, og da spart mva i samme slengen...... Er det flere som er intertessert, så vi kan splitte den faktiske frakt kostnaden? Jeg påtar meg gjerne en samle bestilling, men det betinger at folk innbetaler et depositum, trenger ikke hele summen, men vil jo sikre meg litt mot useriøse folk.... Krever også at personen som jeg sambestiller med er medlem av klubben her, så vet jeg ihverfall at det ikke er bare bløff..... Dropp meg en mail i min mailboks om du/er interessert. PS gjør det til selvkost, skal ikke tjene penger, men gjør det for samfunnet :lol: :lol:
Thomas Madsen Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Men Lorinser til min S210 kunne de ikke hjelpe med. Jeg forsøkte også Autogrip på Lorinser, men det hadde de sluttet med for mange år siden Så da gjenstår butikken i england. Driver ikke ASR med noe Lorinser ?? eller er det jeg som har mugg på hjernen igjen ???
Guest 2271 Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Men Lorinser til min S210 kunne de ikke hjelpe med. Jeg forsøkte også Autogrip på Lorinser, men det hadde de sluttet med for mange år siden Så da gjenstår butikken i england. Driver ikke ASR med noe Lorinser ?? eller er det jeg som har mugg på hjernen igjen ??? ASR?!
FrodeS Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Men Lorinser til min S210 kunne de ikke hjelpe med. Jeg forsøkte også Autogrip på Lorinser, men det hadde de sluttet med for mange år siden Så da gjenstår butikken i england. Driver ikke ASR med noe Lorinser ?? eller er det jeg som har mugg på hjernen igjen ??? ASR?! Vanskelig i dag? Stokke bokstavene litt, så skjønner du sikkert hvem han mente
Guest 2271 Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Men Lorinser til min S210 kunne de ikke hjelpe med. Jeg forsøkte også Autogrip på Lorinser, men det hadde de sluttet med for mange år siden Så da gjenstår butikken i england. Driver ikke ASR med noe Lorinser ?? eller er det jeg som har mugg på hjernen igjen ??? ASR?! Vanskelig i dag? Stokke bokstavene litt, så skjønner du sikkert hvem han mente NÅ er vel ikke Arne nevnt i tidligere innlegg i denne tråden her, så at det eventuelt er ARS han mener eller ikke, er ikke godt å si... Selvom det - for oss veteraner her inne - er nærliggende å tro det!
Thomas Madsen Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Sorry att jeg bommet da, skal prøve å la være å gjøre sånne alvorlige feil i framtiden...
FrodeS Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Sorry att jeg bommet da, skal prøve å la være å gjøre sånne alvorlige feil i framtiden... Det er godt, for vit at vi følger med !! Hva med denne fra Schatz : http://www.stjerneservice.no/catalog/product_info.php?cPath=44_107_114&products_id=726 Pris for medlemmer skulle bli ca. 1600.
H-P Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Mulig at jeg har for mye penger Men den fra Lorinser er verd mye mer, spør du meg da.... Liker den delevis åpene løsningen den har.
Jørn Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Sorry att jeg bommet da, skal prøve å la være å gjøre sånne alvorlige feil i framtiden... Det er godt, for vit at vi følger med !! Hva med denne fra Schatz : http://www.stjerneservice.no/catalog/product_info.php?cPath=44_107_114&products_id=726 Pris for medlemmer skulle bli ca. 1600. Hvis jeg ikke husker helt feil nå, så passer denne spoileren fra Schatz bare S210 frem til 99. Altså ikke biler med facelift. Er mulig å tilpasse dette, ved litt sliping og modifisering. Men jeg er enig med innlegget over, at Lorinser spoileren er finere. Å ikke minst at den finnes til alle modeller av S210. Men synes vel at prisen på Lorinser spoileren er vel stiv. Men det koster å væra kar!
FrodeS Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Hvis jeg ikke husker helt feil nå, så passer denne spoileren fra Schatz bare S210 frem til 99. Altså ikke biler med facelift. Er mulig å tilpasse dette, ved litt sliping og modifisering. Men jeg er enig med innlegget over, at Lorinser spoileren er finere. Å ikke minst at den finnes til alle modeller av S210. Men synes vel at prisen på Lorinser spoileren er vel stiv. Men det koster å væra kar! Vet ikke om den passer. Send en mail til Simen og spør da, vel! Skulle vært litt bedre bilder.
Jørn Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Hvis jeg ikke husker helt feil nå, så passer denne spoileren fra Schatz bare S210 frem til 99. Altså ikke biler med facelift. Er mulig å tilpasse dette, ved litt sliping og modifisering. Men jeg er enig med innlegget over, at Lorinser spoileren er finere. Å ikke minst at den finnes til alle modeller av S210. Men synes vel at prisen på Lorinser spoileren er vel stiv. Men det koster å væra kar! Vet ikke om den passer. Send en mail til Simen og spør da, vel! Skulle vært litt bedre bilder. Snakket med Bjørn Mohn om dette i fjor jeg. Passer S210 til og med 99mod. Kan modifiseres/slipes til, for å passe til 2000mod(facelift). Er bare å gå inn på sidene til Schatz å sjekke. Jeg finner ingen spoiler derfra til facelift bilene. Så jeg handler nok spoiler fra Lorinser, når tiden er inne for den slags! Å den tiden er vel snart her! :lol:
FrodeS Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Hvis jeg ikke husker helt feil nå, så passer denne spoileren fra Schatz bare S210 frem til 99. Altså ikke biler med facelift. Er mulig å tilpasse dette, ved litt sliping og modifisering. Men jeg er enig med innlegget over, at Lorinser spoileren er finere. Å ikke minst at den finnes til alle modeller av S210. Men synes vel at prisen på Lorinser spoileren er vel stiv. Men det koster å væra kar! Vet ikke om den passer. Send en mail til Simen og spør da, vel! Skulle vært litt bedre bilder. Snakket med Bjørn Mohn om dette i fjor jeg. Passer S210 til og med 99mod. Kan modifiseres/slipes til, for å passe til 2000mod(facelift). Er bare å gå inn på sidene til Schatz å sjekke. Jeg finner ingen spoiler derfra til facelift bilene. Så jeg handler nok spoiler fra Lorinser, når tiden er inne for den slags! Å den tiden er vel snart her! :lol: Trodde spoileren min var dyr, jeg. 2700 ink. lakkering i 1998.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now