jim.andre.sørå Posted May 8, 2017 Posted May 8, 2017 Hei, jeg klarte og drite på drage og tokk av reima samtidog som jeg var ute med vannpumpa for en liten ombygging, så jeg spente ikke av reim strameren, og det er jo nesten letter og flytte hele bilen med bare tanken på og få flytta den! Så jeg håper noen har noe tips til og få den av spent så jeg kan få på reima igjen! Takk for svar Quote
FrodeS Posted May 9, 2017 Posted May 9, 2017 Hei, jeg klarte og drite på drage og tokk av reima samtidog som jeg var ute med vannpumpa for en liten ombygging, så jeg spente ikke av reim strameren, og det er jo nesten letter og flytte hele bilen med bare tanken på og få flytta den! Så jeg håper noen har noe tips til og få den av spent så jeg kan få på reima igjen! Takk for svar Spør du om hvordan slakke strammeren til reima? Strammeren er spent opp med ei fjær som er festet i en plastikkdings helt øverst. Den plastikkdingsen holdes på plass med to bolter. Den øverste av disse er gjennomgående. Løsne mutteren som holder bolten, sett en 1/2" forlenger ned i hullet på dingsen, spenn den litt til så du får ut bolten, og slipp forsiktig ned. Da løsnes fjæra. Sett reima på plass, og dra til strammeren igjen. Quote
jim.andre.sørå Posted May 9, 2017 Author Posted May 9, 2017 Takk for det! Skal prøve det ikvell! Quote
Recommended Posts