Jump to content

Recommended Posts

Posted

Felles møte hos Arild Vangsmo utgår.

Vi møtes på Ravnsborg og klubbrommet i stede.

 

Vi gleder oss over godværet, og at sesongen er kommet godt i gang for oss bilglade entusiaster.

Vi starter med servering av pølser fra kl. 18.00.

 

Fra kl.18.30. starter vi med å legge planer for videre arrangementer og møter.

Vi håper du har mulighet til komme.

Det er viktig for oss at flest mulig av medlemmene kommer med ønsker, ideer og innspill.

Legg gjerne kommentarer på invitasjonen, eller send gjerne en mail med forslag til anders.nyquist@mbentusiastklubb.no

 

Etter planleggingen er over sparker vi litt dekk og skravler om bilene ute, i det gode været.

skulle det bli kaldt trekker vi inn og ser film på det nye klubbkinoen vi har fått. Her blir det biler av ulike slag med mye bromm og glede.

 

Vel møtt.

 

https://www.facebook.com/events/689626984557547/

 

 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...