Stjernegrisen Posted May 8, 2017 Posted May 8, 2017 Hei alle sammen, veldig lenge siden jeg har vært på her, har flyttet fra Oslo og mye har skjedd. Anyhow, jeg håper å få ferdig /8' min til årets happening på Gol, men lurer på når er siste frist for påmelding? Takknemlig for svar. Quote
FrodeS Posted May 8, 2017 Posted May 8, 2017 Hei alle sammen, veldig lenge siden jeg har vært på her, har flyttet fra Oslo og mye har skjedd. Anyhow, jeg håper å få ferdig /8' min til årets happening på Gol, men lurer på når er siste frist for påmelding? Takknemlig for svar. Hei. Det er ikke satt noen frist, men vi håper jo at flest mulig melder seg på så tidlig som mulig. Husk at det er lov å komme uten bil også. Det er jo i hovedsak medlemmene vi lager treff for, ikke bilene Quote
Stjernegrisen Posted May 8, 2017 Author Posted May 8, 2017 Hei alle sammen, veldig lenge siden jeg har vært på her, har flyttet fra Oslo og mye har skjedd. Anyhow, jeg håper å få ferdig /8' min til årets happening på Gol, men lurer på når er siste frist for påmelding? Takknemlig for svar. Hei. Det er ikke satt noen frist, men vi håper jo at flest mulig melder seg på så tidlig som mulig. Husk at det er lov å komme uten bil også. Det er jo i hovedsak medlemmene vi lager treff for, ikke bilene Ok, det er bra👍. Skal nok komme meg over fjelletl med en eller annen mærch😀 Quote
Recommended Posts