siroenni Posted May 6, 2017 Posted May 6, 2017 Hei.. MB venner Jeg har en 2004 modell som skriker etter service, men siden jeg har uføretrygd og en vanskelig økonomi for tiden, så søker jeg en barmhjertig samaritan som ønsker å bistå med service på bilen. Selvfølgelig skriker jeg ikke etter noe sympati fordi jeg har ms og dårlig økonomi, men skader ikke å spørre tenker jeg.. Jeg bor Vestfold (Holmestrand), så hvis noen bilkyndige MB mennesker kunne bidratt med å få tatt servicen med å kjøpe uoriginale rimeligere deler, men god helsyntetisk motorolje for en langt rimeligere pris enn det ett verksted tar, da hadde jeg blitt superglad.. Kan være med å bidra selv på jobben etter litt instruksjon fra deg om ønskelig.. alt for å spare penger.. Bremsevæske må vel skiftes og servo sjekkes for olje. Håper på en reddende engel som vil hjelpe meg.. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
siroenni Posted May 6, 2017 Author Posted May 6, 2017 Det er en MB 220cdi Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Recommended Posts